015. Strzelanie z pojazdów, obracanie kamery podczas biegu, akrobacje i tekstury
#1
Witajcie! Co dziś nowego? Między innymi będzie o strzelaniu z pojazdów (długo wyczekiwane), obracanie kamery podczas biegu nie zmieniając kierunku biegu, teksturach motocykla i nowym wyglądzie naszej postaci.

Zacznijmy może od najciekawszej nowinki, a mianowicie o strzelaniu z pojazdu - można to robić siedząc jako pasażer, ale również jako kierowca i nie koliduje to z dalszym prowadzeniem pojazdu. Jeśli jesteście ciekawi jak to wygląda to mamy dla Was dwa filmiki ukazujące to Smile

Pierwszy: https://gfycat.com/ifr/DishonestSpectacu...ontosaurus

Drugi: https://gfycat.com/ifr/WarmDiscreteHornet

Przejdźmy teraz do drugiej długo wyczekiwanej możliwości jaką jest obracanie kamerą podczas biegu nie zmieniąjac przy tym kierunku, w którym biegnie nasza postać. Kto grał lub oglądał gameplay'e z H1Z1 ten wie na czym to polega i jakie jest to ułatwienie podczas biegu, kiedy nie musimy się odwracać całą postacią tracąc przez to czasami cenne sekundy lub narażamy się na trafienie jakiegoś zawziętego gracza z siekierą, który nas goni. Ale dość rozpisywania się, lepiej zobaczcie jak to wygląda w praktyce - https://gfycat.com/ifr/AgileInnocentAplomadofalcon


Kolejną ciekawostką, która już była omawiana parę razy są to modele motocykli, lecz dostaliśmy do wglądu jak będzie wyglądała jedna z tekstur pojazdu, który mam nadzieję zostanie za niedługo dodany do gry, zaraz po strzelaniu z pojazdów, obracaniem kamery i miastach czekam tylko na ten środek transportu.

[Obrazek: 1ROST0k.jpg]
[Obrazek: VRDREWn.jpg]


Jesteście ciekawi jak wygląda skok motocyklem, jego lądowanie a w międzyczasie ustawianie go do odpowiedniej pozycji, aby bezpiecznie wylądować nie spadając przy tym z niego? Wasza ciekawość może się skończyć, developerzy zaprezentowali nam, że mamy pełną kontrolę nad ustawieniem naszego jednoślada w powietrzu tak, aby nie stała nam się krzywda.

https://gfycat.com/ifr/FairFrightenedBronco


Na koniec przejdźmy już do nowego wyglądu naszej postaci, nie jest to już zarośnięty osobnik przypominający drwala, lecz bardziej zadbany człowiek, według mnie wygląda dużo lepiej od jego pierwotnej wersji.

[Obrazek: RF1CJ5q.png]
[Obrazek: f81qipo.png]


To już tyle na ten tydzień, napiszcie co o tym sądzicie i na co Wy czekacie najbardziej Smile




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  027. Kusza, nowy pistolet, karabin z tłumikiem oraz tekstury kobiecej postaci radzys 0 715 24.12.2016, 19:16
Ostatni post: radzys
  020. Motocykle - jazda, tekstury, podnoszenie radzys 0 403 19.09.2016, 14:25
Ostatni post: radzys
  019. Wiertło, wybuchy pojazdów, kamizelki, fryzury i fizyka upadków radzys 3 1.291 09.09.2016, 10:43
Ostatni post: krystiano71
  018. Niszczenie karoserii, płonące pojazdy, odrzut, celownik, tekstury kurtek radzys 0 361 05.09.2016, 14:32
Ostatni post: radzys
  017. Kurtka ze skóry, wybuchy i renderowanie pojazdów radzys 0 549 30.08.2016, 14:21
Ostatni post: radzys
  016. Stunty na motocyklu, tekstury spodni i motocykla, spadające skały, nowe drogi radzys 1 613 26.08.2016, 00:53
Ostatni post: dasny
  012. Modele motocykli, strzelanie z pojazdów, obracanie kamery podczas biegu jeansy radzys 2 818 25.07.2016, 22:57
Ostatni post: Radex
  009. Miasta ciąg dalszy, renderowanie, nowe fryzury, ubrania i tekstury radzys 1 931 29.06.2016, 21:01
Ostatni post: MaSiiek
  008. Obracanie, miasta, MP5, fizyka samochodów radzys 1 1.283 22.06.2016, 08:36
Ostatni post: Cerli

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Hurtworld - Twoje Centrum Hurtworld

Serwis tematyczny, dotyczący gry Hurtworld - znajdziesz u nas serwery Hurtworld, nowości, pomoc z problemami, odpowiedź na pytania, mody, pluginy, polskie pluginy, spolszczone pluginy, reklamę serwerów Hurtworld, serwerów głosowych i innych, stron WWW, kanałów YouTube, Twitch, giełdę, konkursy, poradniki, osoby do wspólnej gry i wiele innych.


Menu