Ogłoszenie


036. Kolejna łatka w piątek, tekstury UV do broni, drzewa
#1
0
Witam! 
W tygodniu artykuł jest krótki, ponieważ twórcy nie zasypali nas ogromem informacji.

Nastąpi zmniejszenie siły zbroi przy PVP, by dać nowym słabszym graczom jakieś szanse na wygraną.

Drzewa ! Naprawienie naprawdę dziwnych problemów z przezroczystością, które powodują, że liście wydają się szare.  Przy bezpośrednim świetle słonecznym dzięki mapom tekstur używającym różnych kolorów RGB dla różnych map udało się zniwelować problem. Losowo umieszczono 100 000 drzew na mapie i gra nadal chodziła przyzwoicie, co jest dobrym znakiem. Ponieważ są to  pierwsze drzewa twórcy, jest on pewien, że istnieje całe mnóstwo rzeczy, które mógłby zrobić, aby mogły wyglądać lepiej. Oto kilka zdjęć.
   
   
   

Mapy UV (zdjęcie poniżej). Zbudowano tę próbną teksturę, która ma ukośne linie, koła i małe, różowo-białe szachownice. Linia kątowa i okrąg przedstawiają, w jaki sposób linie nieliniowe pojawią się, gdy tekstura zostanie zastosowana. To daje dobre wrażenie na gęstości tekselowej, którą należy użyć, aby broń wyglądała dobrze. Małe różowo-białe szachownice mają po 5 pikseli. 
   

W tym tygodniu rozszerzono system efektów uderzeniowych o nowe efekty i ponoć efekt tego jest dobry. Wiąże się to z przeniesieniem wszystkich starych efektów cząsteczek z głównego projektu do rozszerzalnej struktury w systemie, a także przenoszenie starszych grup dźwiękowych do nowej, konfigurowalnej struktury grupy dźwiękowej. To dość nudne rzeczy, ale mają ogromny wpływ na to, jak odbieramy efekty przy PVP . Nie ma wspaniałego medium do pokazania dźwięków, więc po prostu musimy sprawdzić to w piątkowej łatce.


Ogłoszenie

Ogłoszenie


Wspomóż forum, zostań Sponsorem. Aby dowiedzieć się więcej kliknij w tą informację.






Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Heart 035. Łatka do ItemV2 w piątek? Jakie zmiany się szykują. Amunicja 9mm dirtypigeon 3 688 29.06.2017, 12:30
Ostatni post: PolskiHurtworld
  031. update ItemV2, malowanie broni i kół pojazdów, ulepszanie i naprawa itemów Radex 0 1.086 14.03.2017, 18:18
Ostatni post: Radex
  030. Trwałość itemów, zmutowane Bory, przyłączanie dodatków do broni, nowe ubrania Radex 4 1.775 12.03.2017, 21:45
Ostatni post: 531devv
  027. Kusza, nowy pistolet, karabin z tłumikiem oraz tekstury kobiecej postaci radzys 0 1.171 24.12.2016, 20:16
Ostatni post: radzys
  023. Testy nowej broni, ostatni etap miasta, hitboxy, nowa tekstura broni radzys 0 1.099 17.11.2016, 15:14
Ostatni post: radzys
  022. Tarcze, nowe bronie, dźwiek nowej broni MP5 radzys 0 1.341 08.11.2016, 22:30
Ostatni post: radzys
  020. Motocykle - jazda, tekstury, podnoszenie radzys 0 909 19.09.2016, 15:25
Ostatni post: radzys
  018. Niszczenie karoserii, płonące pojazdy, odrzut, celownik, tekstury kurtek radzys 0 902 05.09.2016, 15:32
Ostatni post: radzys
  016. Stunty na motocyklu, tekstury spodni i motocykla, spadające skały, nowe drogi radzys 1 1.020 26.08.2016, 01:53
Ostatni post: dasny
  015. Strzelanie z pojazdów, obracanie kamery podczas biegu, akrobacje i tekstury radzys 0 1.680 16.08.2016, 15:37
Ostatni post: radzys

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Dodaj logo | Polecamy:


Forum Hurtworld & Rust

Serwis tematyczny, dotyczący gry Hurtworld i Rust - znajdziesz u nas serwery Hurtworld oraz Rust, nowości, pomoc z problemami, odpowiedź na pytania, mody, pluginy, polskie pluginy, spolszczone pluginy, reklamę serwerów Hurtworld i Rust, serwerów głosowych i innych, stron WWW, kanałów YouTube, Twitch, giełdę, konkursy, poradniki, osoby do wspólnej gry i wiele innych.