Ogłoszenie


001. Premia rudy, ładniejsze wybuchy, nowe głowy
#1
0
W ramach odnawiania zasobów dokonano pewnych zmian w rudach i zasadzie ich pracy. Pierwszą rzeczą, którą mamy zauważyć, są węzły rudy, które będą specyficzne dla każdego ich typu. Oznacza to, że węzły kamienne dają tylko kamień, siarki tylko siarkę i metal tylko metal. Jest to pierwszy krok w kierunku usprawnienia gromadzenia zasobów. Inną zmianą jest fakt, że węzły rudy wyglądają ładniej, podczas ich niszczenia. Dodano bardzo potrzebny efekt i dźwięk, aby ukryć zmianę wizualną,  która zachodzi podczas zmiany etapu węzła. Dodano również coś zwanego "bonusem końcowym" do węzłów rudy. Przyniesie on premię wynoszącą około 20% całości, co jest nie tylko satysfakcjonujące, ale powinno pozostawić połowę węzłów na mapie. Należy zauważyć, że można otrzymać tę premię tylko za pomocą odpowiedniego narzędzia. Kości i kamienie się do tego nie wliczają.
Usunięto HQM z węzłów rudy (z wyjątkiem rudy metalu). Zamiast tego otrzymamy 2 HQM premii węzła rudy metali.
Budowa kamieniołomu będzie kosztować 5000x drewno, 1500x metalowe fragmenty, 6x przekładnia, 4x blacha.
   


Trwają prace nad wyglądem eksplozji i dymu:
           

Wiele zmian ma nastąpić z upuszczonymi przedmiotami. Po pierwsze gruz i ragdolle nie będą przeszkadzać zbierać przedmiotów, które są za nimi. Oznacza to, że można podnieść swój łup po zniszczeniu beczki. Następnie przedmioty będą spadały znacznie wolniej niż przedtem, zwłaszcza rzadkie, ponieważ czas despawnu został zwiększony od 5 do 60 minut. Oznacza to, że AK pozostanie na świecie przez całą godzinę, zanim zniknie, podczas gdy nasiona konopi będą już despawnowane po 5 minutach. Chodzi o to, aby dać ludziom więcej czasu na odzyskanie upuszczonych przedmiotów i utrzymywanie graczy w obrabianiu ich łupu podczas ataku.

   

Twórcy chcą dodać kilka odmian wyglądu głowy, ponieważ obecny wybór jest trochę słaby. Największą zaletą czasową jest to, że każda odmiana wymaga ręcznej rzeźbionej wysokiej siatki poliuretanowej. Oto trzy głowy, które mają ten sam materiał, ale są z pewnymi zmianami w małej siatce poliuretanowej. Prawdopodobnie tak właśnie będą wyglądać owe głowy, ale twórcy mają nadzieję, że uda im się zrobić coś lepszego. Łączenie oczu, materiałów i odcieni skóry w celu stworzenia znacznie szerszej różnorodności twarzy- oto czym twórcy zajmują się teraz.

   


Odpowiedz
Podziekowania: RustlandPL
Ogłoszenie

Ogłoszenie


Wspomóż forum, zostań Sponsorem. Aby dowiedzieć się więcej kliknij w tą informację.






Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Dodaj logo | Polecamy:


Forum Hurtworld & Rust

Serwis tematyczny, dotyczący gry Hurtworld i Rust - znajdziesz u nas serwery Hurtworld oraz Rust, nowości, pomoc z problemami, odpowiedź na pytania, mody, pluginy, polskie pluginy, spolszczone pluginy, reklamę serwerów Hurtworld i Rust, serwerów głosowych i innych, stron WWW, kanałów YouTube, Twitch, giełdę, konkursy, poradniki, osoby do wspólnej gry i wiele innych.